(K)ubuntu usplash

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Fri Jan 6 20:17:49 EET 2006

Εγώ, με εξαίρεση τον mailman. Μέχρι τώρα δεν είχα πρόβλημα - it's
magic! - και πολλοί άλλοι φαντάζομαι!!
Πιστεύω ότι ο Γιώργος δεν θα μπορέσει ποτέ να βρει λειτουργικό σύστημα
πιο φιλικό από το FreeBSD αφού γνωρίζει το περιβάλλον του καλύτερα από
οποιοδήποτε άλλο. Έτσι κι εγώ, σε πολλές φάσεις του ubuntu
configuration παρακαλούσα να είχε την λογική του Gentoo για να το κάνω
γρήγορα.. π.χ. έχασα πάνω από 20 λεπτά για να βρω το αντίστοιχο του
/etc/conf.d/local.start .. κι ακόμη δεν είμαι σίγουρος αν το
/etc/init.d/bootmisc.sh είναι πράγματι κάτι αντίστοιχο.. δουλεύει μεν
αλλά στα μάτια μου είναι κακόγουστο να βάζω τις εντολές κονσόλας που
θέλω να τρέξω στην εκκίνηση σε ένα αρχείο που περιέχει άλλες. Μπορεί
να υπάρχει κάποιο άλλο αρχείο για την ίδια δουλειά και να μην το
ξέρω... όπως την βρίσκει κανείς :-)

ps. Σε καμιά περίπτωση δεν λέω ότι είναι καλύτερη ή χειρότερη μια
διανομή από την άλλη, αυτό το αφήνω στους ειδήμονες ;)

Panagiotis