(K)ubuntu usplash

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Thu Jan 5 11:02:37 EET 2006

DJ Art wrote:
> Και αφού το έβαλα που το έβαλα το kubuntu, δοκίμαζα/ερευνούσα πόσο
> φιλικό είναι στον χρήστη που δεν ξέρει και δεν θα πειράξει τίποτα, αλλά
> και στον χρήστη που θα πειράξει τα πάντα (με το χέρι προφανώς). Σκάλιζα
> πώς είναι στημένο αυτό το πράγμα και το κυριότερο: αν θές να κάνεις
> custom kernel πώς διάολο θα καταφέρεις να το ξαναβάλεις αυτό στη θέση
> του.

Δεν ρωτούσες πρώτα; Όσοι δεν δουλεύουν linux, μόλις βλέπουν (k)ubuntu
τους αρέσει - επειδή μοιάζει με τον τρόπο που δουλεύουν στο WinXP (η
κοπέλα μου το προτιμά από το SuSE μου, λέει ότι το τελευταίο είναι
άσχημο σαν περιβάλλον).

Όσοι δουλεύουν, δεν τους αρέσει... Α, και το ότι είναι ελαφρύ είναι
μύθος (που κυκλοφορεί). Μηχάνημα με SuSE 9.3 πήγαινε συνολικά λίγο
καλύτερα από ότι με ubuntu 5.10.

> Η ΦΡΙΚΑΛΕΟΤΗΤΑ που έχουν κάνει από την άλλη είναι η στείρα αντιγραφή του
> τρόπου χρήσης του multiuser των Windows XP: από default ο root έχει
> disabled password, ο ένας χρήστης που φτιάχνεις στο installation ανήκει
> στο admin group, το οποίο admin group έχει sudo access. Είναι λίγο
> μπλιαχ, αλλά οκ, ξηλώνεται εύκολα.

Και όλα αυτά επειδή η MS είχε κάνει εξ αρχής βλακεία και αν δεν είσαι
στο Administrator group, δεν μπορείς να δουλέψεις σωστά.

> Και τώρα είμαι σε μια κατάσταση όπου:
>
> α) Δεν δουλεύει το WEP στο wireless

Και εδώ τα ίδια.

> β) Δεν δουλεύουν οι τόνοι στα ελληνικά (ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ, κάποιο bug πρέπει να
> είναι)

Μάλλον του kubuntu, στο ubuntu παίζει καλά.

Νομίζω kdesu είναι.