kubuntu Linux problems

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Thu Jan 5 00:52:48 EET 2006

Kalhspera,

Euxaristw gai ta replies... telika katafera na to ftasw se
ikanopiitiko epipedo. Iparxi panta auto to periergo provlima.. me to
KIOError alla den einai fatal oute idietera enoxlitiko, aplws prepei
na kaneis merika click parapanw gia na ftaseis sto path pou tha
eftanes meso tou shortcut.

To kubuntu-automatix mou elise ta xeria. Distixws to mono programa pou
kanei dial swsta einai to wvdial alla tou edija apo command line,
egrapsa ena mini how to pws nakanei edit to conf.. k initialize/kill
to wvdial.. twra fenete san paidaki xaroumeno stin xwra ton thaumaton.
Elpizw na tou aresei k na paramini sto Linux.

Kati allo, exei na protini kaneis kapio fonts combo gia ta menu tou
kde pou einai acceptable? Ola osa dokimasa einai apo metria ews
xalia..

Kirios andale mono k arial exw sta menu apo 13 ews 16 megethos.. bold
merika, tha doso leptomeri stoixia mwlis exw pio polu xrono. Epsaja
sto Internet kapio guide veltiwseis tou look n feel alla den vrika tpt
kalo, kati polu metria pou eixan anafores se paliotera kdes..

Thnx everybody :-)

Panagiotis