(K)ubuntu usplash

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 4 18:09:58 EET 2006

On Wednesday 04 January 2006 17:37, Giorgos Keramidas wrote:
> Μιχάλη, λυπάμαι που στο λέω έτσι απότομα, αλλά αν έχεις χρήσιμα
> πράγματα στα μηχανήματα του HELLUG, τώρα είναι η ώρα να τα πάρεις
> backup κάπου.

Πάντως για κάποιο μυστηριώδη και εντελώς τυχαίο λόγο, την ώρα που έφτασε
αυτό το mail σου, σκάσανε μύτη και κάποια ίσως ανησυχητικά emails από
το Nagios ;)

(uerrrmmm, ας κάνουμε ότι δεν είδαμε, δεν ακούσαμε ... δεν ξέρω για σας,
εγώ είμαι διακοπές στην Αφρική, προσπαθώ να βρώ τις αρχέγονες ρίζες του
Ubuntu :-P :-P :-P)

> /me runs

You can run but you cannot hide!

--