kubuntu Linux problems

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Wed Jan 4 10:40:51 EET 2006

To modem to vlepei pleon, an kai den exw akomi kataferei na kanw
sindesi apo me ppp0. Oute mw wvdial oute me Kppp. Kai ta dio fenete na
kanoun klisi omws.. to device einai to /dev/ttySL0

to xmms einai ok...

Prospathw na egkatastisw to xine omws akolouthontas to guide[1] kai
den mporw pernw pali error.. auto nomizw pws einai debian-alike ki oxi
ubuntu specific mias kai milame gia grami entwlwn (ipopsin pera apo
gentoo den exw kamia empiria me alles dianomes)
root at kid:~# sudo apt-get install xine-ui
Reading package lists... Done
Building dependency tree... Done
Package xine-ui is not available, but is referred to by another package.
is only available from another source
E: Package xine-ui has no installation candidate

Den mporo na katalavw ti simeni.. Oute sto adept iparxi xine-whatever
player mono kapia libraries tou xine. Einai dinaton na min exei paketo
gia to xine to ubuntu?!

[1] http://ubuntuguide.org/#xine-ui

--
Panagiotis