change user interface language in openoffice 2

Db0 dbzero at gmail.com
Tue Jan 3 18:57:20 EET 2006

> Σωστά.

> Αυτό πιστεύω κι' εγώ, αλλά ... δεν υπάρχει. :-(
> Άγγελος.

Χμμμ, δεν ξέρω τι άλλο να σου πρωτείνω εκτώς απο re-emerge (ugh) μόνο
"en" στο LINGUAS, έτσι για να δούμε τι θα γίνει...

Φυσικά αυτό μόνο σαν τελευταία λύση εαν δεν έχει να σου προτείνει
κανείς κάτι καλύτερο.
--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana