exoterikos skliors usb

Db0 dbzero at gmail.com
Mon Jan 2 22:51:50 EET 2006

On 1/3/06, axel maroudas <axelmangr at freemail.gr> wrote:
> kalispera ke pali
>
> Prin apo liges imeres (perisi lol) sas ixa apasxlolisi me enan exoteriko
> usb skliro disko pou ixa agorasi. Pragmati me voithisate ke ton
> egatestisa. To fstab mou lei:
>
> /dev/sda1 /mnt/E vfat
> user,iocharset=utf8,umask=0,sync,quiet,exec,codepage=866,noauto 0 0
>
> Paratisrisa lipon to exis. Otan kano login ke pao sto /mnt/E meso
> konsolas to directory ine telios adio. An omos apo konqueror pao sto
> /dev/sda1 tote vlepo ta pragmatika arxia sto disko. Epita ke apo konsola
> ola ine edaxi.

> [...]

Βγάλε το "noauto" απο το fstab σου εαν θέλεις να τον φορτώνει στο
boot. Ο Konqueror προφανος διαβάζει το fstab και mountαρει το σκληρό
όταν πάς να μπείς στο directory, γιαυτό μετα τον βλέπεις και απο
κονσόλα.

Εαν δεν θέλεις να τον σηκώνεις στο boot, τότε ή θα πρέπει να τον
ανοίγεις με τον konqueror για να στον κάνει mount αυτομάτως, ή να
γράφεις πρώτα
# mount /mnt/E
πριν μπείς.

--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana