[zvr+hellug at zvr.gr: Syllogos Epaggelmatiwn]

George Marselis project2501a at gmail.com
Mon Jan 2 18:37:41 EET 2006

Oxi oti h neoterh neoellhnikh istoria (apo to '75 kai meta) epalambanetai
kai epali8euete ton Mitsotakh gia thn short-term memory tou Neo-Ellhna, ean
ydrisete tetoio prama, alla etsi, na naxoume na leme, telos pantwn.

Klhka kai mellontikoi ergatopateres/syndhkata ston eleu8ero kwdika, ena xwro
kata e3oxh anarxo-libertarian/meritocratic. Mana mou Ellas.

8a katebenoume mazi me thn kladikh twn oikodomwn kai twn synta3iouxwn gia
apergeia?
Sto Polytexneio, oloi oi alloi 8a kanoun poreia pros thn Amerikanikh
Presbeia kai emeis prws th Microsoft Hellas?
8a diamarthrwmaste kai emeis gia th ntomata sth Barbakeio h gia tis times
twn sklhrwn diskwn sto Plaisio? 8a ta rixnoume kai emeis stous kapitales
katasthmatarxes ths Stournarh pou den dinoun fthnes mnhmes stous
lao-xrhstes?

8a tragoudame tragoudia analoga me ekeina tou EAM to '50?

Sobareuthte paides, kai 3anadiabaste kanena ar8ro tou Stallman kai 8ymh8hte
ton logo pou o ESR 8ewreite 3eftylas. (na kanw link apo slashdot sto ar8ro
tou "Twra pou egina plousios" h to exete diabasei oloi?)

Kwdikas iswn skepsh. Eleu8eros kwdikas, eleu8erh skepsh, xwris klhkes.