kppp σε Debian Sarge

Alex aaalex at ath.forthnet.gr
Sun Jan 1 21:42:54 EET 2006

On Sunday 01 January 2006 21:19, Panagiotis wrote:
> Καλλή χρονιά σε όλους.
> Συνδέομαι με το kppp στο δίκτυο ως απλός χρήστης και ενώ το πρόγραμμα με
> δείχνει συνδεδεμένο, όταν πάω να συνδεθώ με κάποια τοποθεσία δεν γίνεται
> τίποτε, σαν να μην είμαι συνδεδεμένος. Όταν τρέχω όμως το kppp ως root,
> όλα πάνε καλά. Δεν με χαλάει να το τρέχω ως root, αλλά γιατί   να
> γίνεται αυτό;

Καλή χρονιά όλους και από εμένα!

Δοκίμασες να το τρέξεις από konsole? Μπορεί να είναι θέμα permission στο
modem.  Τρέξ'το από konsole μπας και δεις κάνα σχετικό warning message.

/Άλκης

ΥΓ: Αν και έχω καιρό να χρησιμοποιήσω το kppp (ωραίο πράγμα το DSL :-) ),
θυμάμαι ότι έχει μια λειτουργία που κάνει query το modem.  Αυτό σου παίζει;