(OT) Re: euro και άλλα special characters

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Mon Feb 27 12:03:22 EET 2006

> phgadaki meta tis eksetaseis, opou ka8hghths lykeiou ekane figoura gia
> tis gnwseis toy se kati synadelfisses tou. "H swsth apanthsh htan
> Alt-E". Ton rwthsa a8wotata "Kai poio einai to standard shortcut gia to
Ναι, την ξέρουμε την αθωότητά σας, κακοί παλιολινουξάδες!
> Edit menu?". De 8ymamai na ksanamilhse apo tote.
>
> Wres wres anarwtiemai ti tous ma8ainoun pantws s'ayta ta ECDL-whatever
> seminaria. To pio basiko pragma poy mporeis na ma8eis panw ston xeirismo
> H/Y einai oi ennoies ths synepeias kai tou orthogonality. An katanohseis
Το πιο βασικό πράγμα είναι να μάθουν ότι για την ΧΧΧ δουλειά:
πατάνε πρώτα το ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΥΜΠΙ που βγαίνει στο ΥΥΥ σημείο,
μετά πάνε στο 4ο (ακριβώς, από πάνω αριστερά προς τα δεξιά) μενού,
μετά πατάνε το 3ο (ακριβώς, από πάνω προς τα κάτω μετρώντας και τη μία
γριζαρισμένη
γραμμούλα) υπομενού (συγνώμη γραμούλα ήθελα να πώ) και μετά διαλέγουν
ακριβώς την καρτέλα που γράφει ΧΧΧ. Τσεκάρουν ακριβώς το ΥΥΥ checkbox
(ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝ
ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ "ν" ΣΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΥΥ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΔΕΝ ΤΟ
ΚΆΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΛΙΚ) και μετά πατάμε το κουμπί που είναι κάτω αριστερά
και γράφει "Οκ".
Έτσι και ο κάθε άσχετος παίρνει το διπλωματάκι του και αυτοί τσεπώνουν
επάξια τα φραγκάκια τους.

Γιατί να σκοτιζόμαστε παραπάνω; Αφού όλοι σε winXP ελληνικά θα δουλεύουν
με ΙΕ 6 και officeXP ελληνικό!
Τώρα, αν κάποιες εταιρείες χρησιμοποιούν επιπλέον προγράμματα, θα τους
κάνουν εκπαίδευση αυτοί που τους τα πουλούν (σε τετραψήφιες τιμές συνήθως)
με το αντίστοιχο -τουλάχιστον τριψήφιο- ποσό.
Για την πασιέντζα, δεν υπάρχει πρόβλημα, η γνώση μεταδίδεται από παλιό
σε νέο υπάλληλο

Τώρα όταν θα βγούν καινούργια windows, αυτό δεν το έχουμε λύσει ακόμη...
αλλά τι είναι για την εταιρεία που θα δώσει τόσα λεφτά για να αγοράσει
καινούργιες άδειες, αντιϊικά κλπ. να υπομένει και το κόστος της μετάβασης
των χρηστών;

> to gegonos oti ena interface p.x. einai sxediasmeno wste na leitourgei
> me kapoio sygkekrimeno tropo, ypo8etw oti de 8elei pollh nohtikh
> prospa8eia gia na epekteineis aytes tis arxes, katafernontas na
> antimetwpiseis katastaseis poy den exeis didaxtei amesa h den exeis
> ksanasynanthsei pio prin. Kai einai mia ikanothta pou th blepw na leipei
> apo thn syntriptikh pleiopshfia xrhstwn H/Y. (gia na mhn anaferw oti
> leipei kai apo pollous "epaggelmaties" tou xwrou).

Δε μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνώ.
Δυστυχώς η Ελλάδα είναι μια χώρα που η εκπαίδευση γίνεται για την
εκπαίδευση.

Μου έτυχε να πάω σε σεμινάριο για συντήρηση win2000 server (για τα
εργαστήρια των σχολείων που δούλευα τότε) και τελικά, όταν το πράγμα
άρχισε να δυσκολεύει (mail server, active directory) εγώ κι ένας
καθηγητής τους τα είπαμε, αφού ο τύπος που έκανε την «εκπαίδευση»
απλά είχε πάρει κάποιες σημειώσεις και μας τις παρουσίαζε.

Και η πλάκα είναι ότι έχει γίνει πια κοινό μυστικό.
Πχ. σε γνωστό ΙΕΚ αρνήθηκαν να προσλάβουν σαν γραμματέα απόφοιτο
της δικής τους σχολής Η/Υ. (Ε, ξέρεις, εμείς χρειαζόμαστε και
κάποιες επιπλέον γνώσεις Η/Υ...)

Φιλικά,
Κώστας