[SOLVED] Δαμάζοντας το laptop

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Sat Feb 25 23:51:00 EET 2006

Στις Friday 24 February 2006 01:38, ο/η Theodoros V. Kalamatianos έγραψε:
> Μήπως χρειάζεσαι τους εμπορικούς drivers της Linuxant; Το snd-intel8x0m
> έχει μεν υποστήριξη για τους AC97 link controllers της Intel, αλλά από
> εκεί και πέρα το τι AC97 codec θα συνδέσει κάθε κατασκευαστής εκεί είναι
> άλλη ιστορία. Αν έχεις codec της Conexant τότε το snd-intel8x0m/slmodem
> δεν σου κάνει και παίζει μόνο η λύση από τη Linuxant, όπου βέβαια
> πληρώνεις...

Επιτέλους δούλεψε και το modem! Ήδη είχα ανεπιτυχώς προσπαθήσει με τους driver της linuxant. Δεν μου έβγαζαν λάθος, όμως όταν προσπαθούσε να κάνει dial δεν
ακουγόταν τίποτα απολύτως στη γραμμή, και μετά από το idle time των 30 δευτερολέπτων το wvdial τα παράταγε επιστρέφοντας NO DIALTONE.

Το πρόβλημα λύθηκε μυστηριωδώς όταν πρόσθεσα την παράμετρο irqpoll στον πυρήνα κατά το boot. Τώρα δουλεύει περίφημα με τους driver της linuxant. Ήδη πλήρωσα και τα $20 για να τον ξεκλειδώσω, και μπορώ να πω οτι είναι πιο γρήγορο και από το παλιό μου serial modem που έχω στο σταθερό.

Ότι κι αν έκανα δεν κατάφερα να το κάνω να δουλέψει με το slmodemd, παρότι το scanModem μου έλεγε οτι υπάρχει υποστήριξη. Ούτε με το slamr, ούτε με το snd-intel8x0m.

Ευχαριστώ και πάλι,

Θοδωρής Λύτρας