Δαμάζοντας το laptop ( το modem =?utf-8?b?IM6xzr3PhM61z4DOuc+Ezq/OuM61z4TOsc65?=)

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Fri Feb 24 00:50:39 EET 2006

Η συνέχεια του σήριαλ:

Αφού ήρθαν στα ίσια τους το USB, ο ήχος και το ethernet, εξακολουθώ να μη
μπορώ να δουλέψω το modem.

Ύστερα από πολύ ψάξιμο, μπόρεσα να φορτώσω το slmodemd με τον εξής τρόπο:

modprobe snd-intel8x0m
slmodemd -a -c GREECE hw:0

και μου λέει οτι δουλεύει κανονικά, και φτιάχνει αυτό το pseudo-terminal και
το link του στο /dev/ttySL0

Όταν όμως πάω να συνδεθώ με το kinternet (δηλ. στην ουσία με το wvdial), μετά
τα initialization strings και αφού δώσει ATDT8962500000 αρχίζει να πετάει
αλλεπάληλα NO CARRIER, ενω παράλληλα στην κονσόλα που έχω βάλει να τρέχει το
slmodemd από κάτω βγάζει συνέχεια το μήνυμα "error: cannot set channels for
playback". Και συνεχίζει επ' άπειρον μέχρι να πατήσω Ctrl-C.

Απ' ότι είδα στο internet φαίνεται να έχουν κι άλλοι το ίδιο πρόβλημα με το
ίδιο modem (Intel 82801 ICH6 family), όμως δεν μπόρεσα να βρω λύση να
αναφέρεται κάπου!

ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΡΙΨΕΙ!!! (Κλαψ, λυγμ...)