ÄáìÜæïíôáò ôï laptop (PARTLY SOLVED)

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Thu Feb 23 17:09:55 EET 2006

Giannis Beredimas wrote:
> Aporia ...

> Poio akribws suspend sou doulevei? Suspend-to-ram h suspend-to-disk?

kai ta dyo

> Se periptwsh pou einai to 1o mporeis na moirasteis mazi mas to
> montelo? [kai genikotera, an se opoiondhpote doulevei to suspend *to
> ram*, mporei na anaferei montelo kai dianomh?]

sony vaio vgn-fs215b, alla den nomizw na paizei kai tosh shmasia, exw
dei kai turbo-x na paizei se suspend-to-ram mia xara. Genika to hardware
pou exoun ta laptop einai symbato me suspend/hibernate. Toulaxiston auta
pou exoun centrino den nomizw na exoun problhma.

H dianomh htan ubuntu breezy, to suspend kai hibernate douleuei me ton
2.6.12-686. Oi ry8miseis pou xreiasthke na kanw gia na doulepsei htan na
balw resume=/dev/hda2 ro reboot=h acpi_sleep=s3_bios,s3_mode sta boot
parameters tou kernoula (symfwna me kapoio howto apo ta forums tou
ubuntu, de exw to link) kai tis parakatw allages sto
/etc/default/acpi-support:

# gia suspend to ram
ACPI_SLEEP=true

# gia suspend to disk
ACPI_HIBERNATE=true

ACPI_SLEEP_MODE=mem
HIBERNATE_MODE=platform
STOP_SERVICES="mysql"

Gia na to kanw na doulepsei to suspend kai se custom build kernel (oxi
vanilla omws) eprepe na balw polles syskeues se modules (de 3erw poia
syskeuh eixe problhma, apla ebala sxedon ta panta se modules), genika
einai pio eukolo na doulepsei an einai ola modules kai oxi enswmatomena
sto pyrhna.

X8es 3ekinhsa upgrade se dapper kai 2.6.15, mexri shmera prospa8ousa na
epanaferw to sympan sth 8esh tou (Symbouleuthka, se osous exoun breezy,
mhn kanete upgrade se dapper prin ton maio). To mono pou mou emeine na
dior8wsw einai to suspend, elpizw na brw grhgora giati stamathse na
douleuei.

--
JHN