Δαμάζοντας το laptop (PARTLY SOLVED)

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Thu Feb 23 14:54:40 EET 2006

Christos Ricudis wrote:
> Theodore Lytras wrote:
>
>>Κάπου διάβασα όμως οτι δεν θα μπορώ να κάνω suspend-to-ram και suspend-to-disk...
>

> To "Suspend-to-whereever" einai basismeno sthn idea oti mporeis na
> kaneis capture ena full state tou systhmatos kai na to kaneis restore at
> a later stage.
>
> As a general prinviple, *den* 8eleis na to kaneis ayto se ena running
> UNIX systhma.

Nai alla twra de milame gia ena UNIX system, milame gia ena Linux se
Laptop, dhl. desktop system. Kai den yparxei tipota pio xrhsimo apo to
suspend to whatever se ena laptop.

Mporeis na metakinhse apo th douleia sto spiti kai apo to spiti sthn
douleia kai ka8e fora na synexizeis thn ergasia sou apo ekei pou thn
afhses, xwris na kleineis tis efarmoges sou me ta 100 para8yra sto desktop.

Sto diko mou exw software-suspend ston 2.6.12 me ta patches tou ubuntu
kai douleuei xwris kanena problhma (mono ligo tweaking sto
/etc/default/acpi-support kai sta bootparams)

Gia ton k. Lytra pou endiaferetai, as koita3ei ta software-suspend2
kernel patches

--
JHN