Δαμάζοντας το laptop (PARTLY SOLVED)

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Thu Feb 23 11:37:07 EET 2006

Την Thu, 23 Feb 2006 10:26:35 +0200,ο(η) Giorgos Keramidas
<keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> `principle'.
>
> Giati na mh 8es na to kaneis, toulaxiston gia ta local programmata?

Έλα ντε, γιατί να μην θέλει.
Έχω 2-3 λινουξάκια σε vmware για πείραγμα κάθε φορά που θέλω να
αναπτύξω ή να δοκιμάσω κάτι, ώστε να μην πειράζω το κανονικό μου σύστημα.

Τα "πρόχειρα" αυτά συστήματα δεν επανεκκινούνται ποτέ. Απλά κάνω
suspend και restore απο το vmware και γενικά, κάθε φορά  παίζει και
το δίκτυο, και η samba και όλα τα τοπικά services χωρίς να κάνω τίποτε.
Αυτό άσχετα αν βλέπουν NAT ή bridged δίκτυο. Το χειρότερο που έχει
χρειαστεί είναι να ξαναξεκινήσω το δίκτυο, αλλά δε θυμάμαι τι άλλο
είχα κάνει και δεν έπαιζε αμέσως.
Ο fpt δαίμονας που σηκώνεται από inetd παίζει επίσης μια χαρά.

Το vmware έχει ένα δαίμονα στο πακέτο vmware-tools γι' αυτές τις δουλειές
που σου συγχρονίζει πχ. το ρολόι ή ξαραρυθμίζει το δίκτυο κάθε φορά που
κάνεις restore, αλλά και χωρίς αυτόν δε είναι και φοβερό το πρόβλημα,
να κάνεις restart κάποιους δαίμονες.
Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο θα υπάρχει και για τη suspend-to-<wherever>
λειτουργία, ή θα είναι απλό να φτιαχτεί ένα σκριπτάκι.

φαντάζομαι ότι κάποιος που έχει ένα laptop για προσωπική χρήση δεν
θα τρέχει κρίσημα net-services. Ούτε θα θέλει να κάνει restore
τα connections ακριβώς στην κατάσταση που ήταν δυο ώρες νωρίτερα,
πριν κάνει suspend, όταν ο υπολογιστής μπορεί να ήταν ακόμα και σε άλλο
δίκτυο.

Κώστας