Δαμάζοντας το laptop (PARTLY SOLVED)

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Feb 23 10:34:18 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:
> On 2006-02-23 09:32, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:
>
>> Theodore Lytras wrote:
>>
>>> Κάπου διάβασα όμως οτι δεν θα μπορώ να κάνω suspend-to-ram και suspend-to-disk...
>>>
>> To "Suspend-to-whereever" einai basismeno sthn idea oti mporeis na
>> kaneis capture ena full state tou systhmatos kai na to kaneis restore at
>> a later stage.
>>
>> As a general prinviple, *den* 8eleis na to kaneis ayto se ena running
>> UNIX systhma.
>>

> `principle'.
>
> Giati na mh 8es na to kaneis, toulaxiston gia ta local programmata?

Network state.

...mmm an kai twra poy to skeftomai ayto lynetai eykola me ena aplo
distributed suspend mechanism poy 8a krataei ena snapshot toy network
state sou kai toy state twn neigbours sou. Me ligh tuxh  to complete
graph 8a einai ena arketa mikro yposynolo tou Internet.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE