Δαμάζοντας το laptop (PARTLY SOLVED)

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Wed Feb 22 17:44:42 EET 2006

Ευχαριστώ πολύ comzeradd, συνεχίζω το ψάξιμο βάσει αυτών που μου λές για το
modem.

Ψάχνοντας όλο το πρωϊ, βρήκα οτι τα προβλήματα μπορεί να οφείλονται στο οτι το
BIOS ίσως έχει ενεργοποιημένη την επιλογή PnP OS. Δυστυχώς το setup στο
φορητό μου ουσιαστικά είναι άχρηστο, δεν έχει μέσα καθόλου επιλογές!! (Τι
ηλιθιότητα εκ μέρους της HP...). Άρα δεν μπορώ να επέμβω στο BIOS και να δω
τι συμβαίνει!

Βρήκα όμως μια άλλη λύση: αν δώσω acpi=off στον kernel κατά το book, όλες οι
συσκευές παίρνουν κανονικά IRQ! Πρόλαβα ήδη να διαπιστώσω οτι έχω και ήχο!
Δεν έχω όμως ένδειξη μπαταρίας, ενώ και η θερμότητα ανεβαίνει αισθητά...
Ψάχνοντας το θέμα acpi δοκίμασα και την παράμετρο pci=noacpi, και δουλεύουν
τόσο τα IRQ των συσκευών όσο και το acpi! Κάπου διάβασα όμως οτι δεν θα μπορώ
να κάνω suspend-to-ram και suspend-to-disk... Αν ξέρει κάποιος κάποιον
καλύτερο τρόπο, ας μου πει...

Συνεχίζω το ψάξιμο για το modem...

Πάντως όταν καταφέρω να το κάνω να δουλέψει πλήρως θα φτιάξω ένα ωραιότατο
installation report!!!!

Ευχαριστώ,

Θοδωρής Λύτρας

----
Στις Wednesday 22 February 2006 14:47, ο/η comzeradd έγραψε: