Δαμάζοντας το laptop

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Wed Feb 22 11:11:53 EET 2006

Δυστυχώς δεν είναι ίδια περίπτωση... Άλλωστε εγώ δεν έχω το intel high
definition audio αλλά το απλό, που όπως διάβασα στο site της ALSA (και μου
επιβεβαιώνει το YaST) δουλεύει με άλλο kernel module (το snd-intel-8x0).

Απ' ότι καταλαβαίνω για κάποιο λόγο δεν μπορούν να ρυθμιστούν σωστά τα IRQ για
όλες αυτές τις συσκευές (δες τα μηνύματα που μου βγάζει στο αρχικό post). Δε
γνωρίζω όμως πως μπορεί να φτιαχτεί αυτό. Μήπως είναι θέμα του BIOS ή κάτι
τέτοιο? (Γράφει άλλωστε κάπου kernel: uhci_hcd 0000:00:1d.0: Found HC with no
IRQ. Check BIOS / PCI 0000:00:1d.0 setup! )

Τι ακριβώς πρέπει να ελέγξω??

Ευχαριστώ, Θοδωρής

-------
Στις Wednesday 22 February 2006 04:05, ο/η Spiros Georgaras έγραψε: