Almost SOLVED: upgrade σε ubuntu 5.10 = προβλήματα με τα ελληνικά

Alexandros Diamantidis adia at hellug.gr
Tue Feb 21 14:56:16 EET 2006

* Πιστιόλης Κωνσταντίνος <pistiolis at ts.sch.gr> [2006-02-21 00:19]:
> Ίσως πρέπει να επιμένουμε τώρα στην προσθήκη των σωστών νεκρών πλήκτρων
> στα X, ώστε να μη βρεθούμε προ εκπλήξεων αργότερα. Κάποιοι στο εξωτερικό
> πρότειναν να χρησιμοποιούνται για ψιλή και δασεία combining unicode
> χαρακτήρες, όπως ειπώθηκε σε προηγούμενο post. Καλό θα ήταν να μη
> γίνει αυτό μια de-facto πραγματικότητα.

Σωστά, άλλωστε όπως αναφέρεται και στο specification του Χ11 που
επισήμανε ο Markus Kuhn σε εκείνη τη συζήτηση, τα keysyms που
αντιστοιχούν σε combining unicode χαρακτήρες *δεν* πρέπει να
χρησιμοποιηθούν σαν dead keys...

* Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> [2006-02-21 09:56]:
> Molis egkatesthsa to Suse 10 kai diapistwsa oti de mporw me tipota na
> grapsw sthn Grammikh B'.
>
> Mhpws kapoios gnwrizei th lysh?

Ναι, πρέπει κάποιος να φτιάξει ένα πληκτρολόγιο Γραμμικής Β για X. Αυτό
είναι λίγο πρόβλημα, γιατί καθώς είναι συλλαβική γραφή και ο πιο βολικός
τρόπος να την πληκτρολογούμε είναι με τα αλφαβητικά γράμματα που
αντιστοιχούν στις συλλαβές (πχ. k a -> 𐀏). Μάλλον είναι εύκολο όμως
χρησιμοποιώντας για παράδειγμα το scim (http://www.scim-im.org/).
Το μοντέλο του Ιαπωνικού συλλαβικού πληκτρολογίου (αν δεν κάνω λάθος
έχεις έναν υπολογιστή με τέτοιο!), στο οποίο μπαίνουν γράμματα και στα
πλήκτρα των αριθμών, των συμβόλων, κλπ, νομίζω δεν είναι και τόσο πρακτικό
στην περίπτωση αυτή.

Αλέξανδρος.