Give IE to the people

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Sat Feb 18 18:09:33 EET 2006

Theodore Lytras wrote:
> Έπεσα σήμερα πάνω σε αυτό το άρθρο, γραμμένο από κάποιον χωρίς καμμία
> σχέση με το linux. Δεν αφορά το linux, αφορά όμως άμεσα τη σύγκριση
> closed-source και open-source. Επομένως νομίζω οτι παρέχει τροφή για
> προβληματισμό, με αφορμή και την πρόσφατη σχετική συζήτηση που έγινε
> στη λίστα.
>
> http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4555378.stm
>
> Νομίζω μάλιστα οτι θα βρείτε γουστόζικη την πρόταση του συγγραφέα!...

Αν δώσουν όλο το λειτουργικό, θα τα έχουν καλύτερα με την open-source
community.

Όσους ξέρω με mac, πλέον τρέχουν Safari, τι να τον κάνουν τον IE;

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.freegr.net/