Re: upgrade σε ubuntu 5.10 = προβλήματα με τα ελληνικά

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Feb 17 13:41:00 EET 2006

----------------
Μακάρι να ήξερα πόσο φταίει η HOL και πόσο η spamcop.net αλλά εδώ και
δυο τρεις μέρες emails δεν μπορώ να στήλω στη λίστα. Έτσι εφτιαξα ένα
νέο λογαριασμό και κάνω post από αυτόν
----------------

Konstantinos Togias wrote:
> [...]
>

> Δηλαδή του λες ναι και δεν τα εγκαθιστά;;;

εμφανίζεται για δέκατα του δευτερολέπτου ένα παράθυρο και χάνεται

> Μήπως θέλει να τα κατεβάσει από το δίκτυο και δεν μπορεί;;

δεν φαντάζομε (κάνω browse, περνω emails, έχω gaim με yahoo+msn on line
όλη μέρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα)

εντομεταξύ κάνω apt-get update / dist-upgrade / dselect-upgrade και
δεν παραπονιέται για τίποτα. Γιατί? Καμιά ιδέα για κάποιο log file που
ίσως κρύβει κάποιο σχετικό μύνημα

Κοιτώντας το /var/log/messages είναι γεμάτο με:
Feb 17 13:39:15 ndemoupc kernel: [4309816.402000] atkbd.c: Unknown key
pressed (translated set 2, code 0xaa on isa0060/serio0).
Feb 17 13:39:15 ndemoupc kernel: [4309816.402000] atkbd.c: Use
'setkeycodes e02a <keycode>' to make it known.

> Σε 3-4 εγκαταστάσεις που το έχω δοκιμάσει έχει δουλέψει. Πρέπει
> εννοείται να κάνεις restart τις εφαρμογές.

εννοείται... για σιγουριά έκανα restart και το PC ακόμα (πολά χρόνια
windows λίγοι μήνες linux :-) )