Console refresh rate

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Fri Feb 17 00:23:26 EET 2006

When the date was Friday 17 February 2006 00:00, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Σε text mode (SuSE 9.3) έχω ανάλυση 1280Χ1024 στα 60Hz.
> Γίνεται να αυξήσω τον ρυθμό ανανέωσης;
> Η οθόνη μου σηκώνει μέχρι 100Hz (Philips Brilliance 109P).

Υπεύθυνος για το refresh rate είναι ο frame buffer driver. Το πιο πιθανό είναι
ότι χρησιμοποιείς το default VESA fb driver ο οποίος δεν ανεβάζει μεγαλύτερο
rate. Αν παρ'όλα αυτά υπάρχει αξιοπρεπής fb driver για τη κάρτα γραφικών σου,
τότε υπάρχουν ελπίδες για κάτι περισσότερο από 60Hz. Τι κάρτα γραφικών έχεις;

--
 Michael Iatrou