Re: upgrade σε ubuntu 5.10 = προβλήματα με τα ελληνικά

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu Feb 16 15:59:53 EET 2006

On 2/16/06, Thanos Kyritsis <djart at linux.gr> wrote:

> Παιδιά, συγγνώμη.
>
> Βλέπω τον τελευταίο καιρό να συμβαίνουν ένα κάρο "χακιές" και patches να
> πετάγονται αριστερά και δεξιά χωρίς κάποιον κεντρικό συντονισμό και μια
> στοιχειώδη οργάνωση, όταν εμφανίζονται bugs σε releases είτε διανομών,
> είτε άλλων software components.
>
> Τί πράγμα είναι αυτό ? Δεν μπορώ να το καταλάβω. Θα γκρεμίσουμε μόνοι
> μας όσα χτίστηκαν με κόπους τόσα χρόνια ? Θα πάρουμε με τα χεράκια μας
> να βγάλουμε τα ματάκια μας μόνοι μας ?
>

> Όταν σε κάποιο release παρουσιαστεί bug που σχετίζεται με τα ελληνικά
> [...]

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Θάνο. Το συγκεκριμένο πρόβλημα είχε συζητηθεί
στη λίστα ubuntu-gr και εκεί ακούστηκε ότι είναι bug της qt και
αργότερα κάποιος πρότεινε αυτό το patch σαν προσωρινή πάντα λύση. Τώρα
βέβαια τί σχεση έχει η qt με το compose.dir με την qt κι εμένα μου
προκάλεσε απορία, αλλά μην ξέροντας βαθιά τεχνικά και μην έχοντας
χρόνο να ασχοληθώ περεταίρω το δέχτηκα (Κακώς!!!). Αν θυμάμαι καλά
πάντως άλλα παιδιά από το ubuntu-gr είχαν κάνει όταν το είχαμε
πρωτοδεί bug report. Τώρα πού ακριβώς και ποια ήταν η τύχη του δεν έχω
παρακολουθήσει.

Το συγκεκριμένο patch έλυσε το πρόβλημα σε εμένα και άλλα  2-3 pc με
breezy που το δοκίμασα και γι' αυτό το πρότεινα (αφού δεν υπάρχει
κάποιο επίσημο fix ακόμα ). Ελπίζω στο dapper να έχει δωθεί κάποια πιο
ορθολογική και οριστική λύση.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras