telnet exit (never was : "Ctrl-] quit")

Στέλλα Κορακάκη skor at hellug.gr
Thu Feb 16 13:21:00 EET 2006

> Agaphth Stella.
>
> To problhma sou fainetai na brisketai sto leitourgiko systhma.
>
> Dokimase na xrhsimopoihseis ayto edw :
>
> http://www.telecommander.com/pics/links/application%20software/microsoft/Microsoft_Bob_1_0/Microsoft_Bob_1_0.htm

Αγαπητέ Χρήστο,

 ευχαριστώ πολυ για τη συμβουλή σου, ειμαι ετοιμη να σκίσω το debian
μια για παντα απο το pc μου και να βάλω αυτο το υπέροχο λειτουργικο
συστημα που μου πρότεινες. Θα αφήσω ολο το παρελθόν πίσω μου και τις
κακές αναμνήσεις για ενα καλύτερο μελλον χωρίς μαύρες κονσόλες. Ειναι
σκληρο το ξέρω αλλα αμα αυτο θα μου κανει καλο θα κανω την καρδια πετρα
και θα προχωρησω μπροστα. Μονο πριν το κανω αυτο πες μου κατι.

Με το  telnet που θα εχει μεσα θα μπορώ να κάνω exit?

κοτ,

Μαραμένη Καρδιά.