problima me modem sto ubuntu

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Feb 14 19:54:46 EET 2006

Nick Demou (enLogic) wrote:
> Παπαμιχαήλ Άγγελος wrote:
> """
> Exo balei to ubuntu edo kai ligo kairo kai de mporo na sindetho sto
> internet me
> to modem pou diatheto
> Epsaxa na rithmiso to wvdial.conf kai exo balei ta exis!!!!
> """
>
> αν με windows ή knoppix παίζει μπορείς να δεις τι ρυθμίσεις (τι ΑΤ
> commands) χρησειμοποιούν και να βάλεις τα ίδια στο ubuntu - αν θες
> περισσότερες λεπτομέριες για το πως just ask...

στις ρυθμίσεις του modem (στο control panel) έχει κάπου μια επιλογή
"κράτα log όλης τις επικοινωνίας με το modem" τσέκαρε την - κάνε μια
σύνδεση και ξαναμπές στις ρυθμίσεις και πάτα το button "δείξε μου το
log". Θα δεις ένα text αρχείο με όλες τις εντολές που έστειλαν τα
windows στο modem. Πριν το ATDT89625.... είναι αυτές που σε ενδιαφέρουν.
Αν δεν καταλαβαίνεις στήλτο μας.

αυτά βιαστικά και απο μνήμης αν δεν το βρείς (λογικά θα το βρεις) πες
μου να δω μια εγκ. windows και να θυμηθώ ακριβώς