Telnet + keymap

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 14 13:31:13 EET 2006

On 2006-02-14 13:15, Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis at vatica.org> wrote:
>Στις 14-02-2006, ημέρα Τρι, και ώρα 13:09 +0200, ο/η Giorgos Keramidas
>έγραψε:

> Ο πελάτης τρέχει debian (για την ακρίβεια ubuntu) και συνδέεται με τον
> AIX με telnet.
> το TERM=xterm.

Μάλιστα.  Μπορείς να κάνεις 'remap' συγκεκριμένα πλήκτρα στο xterm, αλλά
μετά δε θα δουλεύουν σωστά για τοπικά sessions :-(

Απλά ξεκινάς το xterm(1) με κάποια πλήκτρα remapped, όπως π.χ.:

    xterm -xrm '*VT100.Translations: #override <Key>F5: string(0x1B) string("5~")'

Εγώ συνήθως για να το κάνω αυτό, φτιάχνω ένα μικρό shell script, με
όνομα π.χ. `koko-term' και το βάζω να κάνει κι ssh απευθείας στο σωστό
μηχάνημα:

    xterm \
      -xrm '*VT100.Translations: #override <Key>F5: string(0x1B) string("5~")' \
      -n koko -T koko \
      -e ssh user at koko