Ερωτήσεις σχετικά με εγκατάσταση debian

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Mon Feb 13 22:06:24 EET 2006

On Mon, Feb 13, 2006 at 12:50:49PM +0200, Spiros Georgaras wrote:
> O/H Palatinus έγραψε:

> Nαι δυστυχώς το επιβεβαίωσα και 'γω κοιτάζοντας τα περιεχόμενα των CD/DVD...

Πάντως εγώ δουλεύω μια χαρά το kde 3.5.1 με το unstable branch,
το unstable έχει πλέων πολύ recent εκδόσεις. Απλά να προσέχει τι να κάνει
update και ίσως χρειαστεί να κάνει κανένα dpkg --install --force-overwrite
κανένα πακέτο επειδή μπορεί να μην έχουν προλάβει να ανανεώσουν κανένα
dependency.

Εχω μόνο μικροπροβληματάκια με τα font metrics των freefont, οι
ελληνικοί χαρακτήρες φαίνονται να τοποθετούνται 5pixels πιο κάτω από το
κανονικό, έχω αλλάξει σε mgopen όλες τις γραμματοσειρές στο kde μέχρι
και στο firefox chrome.

Οποιος γνωρίζει καμμιά λύση (εκτός από το να βάλω msfonts) να την πεί.

dpkg-reconfigure defoma , fontconfig, fccache δεν εχουν αποτέλεσμα.

Φάνης