Θέμα: Re: Ερωτήσεις σχετικά με εγκατάσταση debian

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Mon Feb 13 14:28:40 EET 2006

Την Mon, 13 Feb 2006 14:10:22 +0200,ο(η) Palatinus <elfiness at yahoo.com>
έγραψε:

> Δεν ξερω αν το εχεις υποψη σου και αναφερεσαι σε αυτο
> ή κάτι άλλο, αλλα το απτ μπορει να κατεβασει πακετα
> κωδικα και να τα κανει compile, κατεβάζοντας αυτόματα
> και βιβλιοθήκες ή άλλα πακέτα που χρειάζονται και δεν
> τα έχεις ηδη
>
> ελπίζω να σε βοήθησα

όχι, δε μιλάω για έτοιμα πακέτα debian -έστω και source.

Θέλω να κάνω checkout από το cvs τον τελευταίο
development κώδικα, του οποίου φυσικά οι διανομές αγνοούν την
ύπαρξη (και θα την αγνοούν για μήνες ακόμα), να τον μεταγλωττίσω,
και να το εγκαταστήσω στο σύστημα χωρίς να διαλυθεί το σύμπαν.
Αυτό για developping σκοπούς.

Ο DjArt με κάλυψε πλήρως.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις,

Κώστας