adsl router

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Mon Feb 13 13:37:06 EET 2006

comzeradd wrote:
> και μιας κι έγινε τόση συζήτηση για το θέμα της otenet, ποια routers
προτείνετε;

> ποια είναι τα πιο παραμετροποιήσιμα και αν είναι δυνατό να έχουν και linux.

Έχω το USR9107 (AnnexB/ISDN)
(http://www.msystems.gr/v_products.asp?v_Cat=1814&v_Item=2780) το οποίο
χρησιμοποίησα για 1-2 εβδομάδες, το οποίο όμως για κάποιο λόγο κόλλαγε
αρκετά συχνά (σχεδόν κάθε μέρα). Έχει Linux, και είναι βολικό στη
παραμετροποίηση (το έπαιξα περισσότερο σε DMZ mode). Θα το ξαναδοκιμάσω
γιατί μου χρησιμεύει το ότι είναι και 4-port hub.

Το Fritz!Box Fon πάντως που δίνει η HOL με τις συνδέσεις της (και έβαλα με
το ζόρι γιατί δεν ήθελα) είναι φοβερά αξιόπιστο, αρκετά
εύχρηστο/παραμετροποιήσιμο και έχει και ενσωματωμένο SIP (για όποιον
ενδιαφέρει το VoIP). Επίσης, συνδέεται απ' ευθείας με τον TA (βλ. netmod)
και πέρνει πάνω του μέχρι 2 τηλεφωνικές συσκευές (αυτά όμως δεν τα έχω
δοκιμάσει ακόμα για να καταλάβω πως δουλεύουν).

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS