DHmosio + microsoft

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Sun Feb 12 18:51:01 EET 2006

Nikos Kanellopoulos wrote:

> Τώρα εγώ αν σκεφτώ πονηρά για τους λόγους που έπεισαν τον Αλογοσκούφη
> να τα πει αυτά, θα είμαι άδικος;
> Η τιμή τιμή δεν έχει...
>
> Νομίζω επίσης ότι τα στατιστικά του Netcraft  για apache και PHP θα
> ήταν μια καλή απάντηση στον Αλογομούρη.

Θα έλεγα ότι καλά θα ήταν πριν το στήσουμε στο ειδώλιο να τον ρωτήσουμε
αν ξέρει τι διαφορά έχει η GPL από την Creative Commons, τι διάφορα έχει
το Gimp από το Photoshop, γιατί το ανοιχτό λογισμικό είναι πιο ασφαλές,
τι διαφορά έχει εν τέλη το κλειστό από το ανοιχτό λογισμικό τεχνικά κι
όχι φιλοσοφικά.
Επειδή είμαι 90% σίγουρος ότι δεν θα μπορέσει να απαντήσει ικανοποιητικά
σε κανένα από αυτά, ίσως θα έπρεπε να σκεφτούμε λίγο καλύτερα πριν το
κατηγορήσουμε για κάτι.
Επίσης αν δεν κατάλαβα λάθος, *σημαντικά* μέλη της λίστας υποστήριξαν σε
προηγούμενο thread ότι το ανοιχτό λογισμικό δεν είναι η καλύτερη δυνατή
λύση σε κάθε περίπτωση και πολύ πιθανόν στην περίπτωση του Ελληνικού
δημοσίου.
Οπότε hold on.