Otenet blocks incoming connections at port 80?

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Sat Feb 11 23:06:33 EET 2006

On Sat, Feb 11, 2006 at 02:05:24PM +0200, Giannis Papaioannou wrote:
> Den 8ymamai pou akribws to diabasa h' an mou to eipe kapoios. Eixane leei
> kapoio problhma me ton e3oplismo apo thn intracom, pou edinan prosbash se
> opoiondhpote ape3w giati eixan ola to idio default password. Etsi kapoioi
> sniffaran polla passwords apo pelates ths ote/otenet h' phran ton elegxo
> apo ta modem routers kai twra tous ekbiazoun.
>
> De 3erw an einai alh8eia, an kapoios 3erei akribws ti trexei as mas pei.

Distihos ishyei,

To modem pou edine to ondsl kit (exei allaxei?) erhotan me default
password kai anoihto to remote administration opote akouge sthn 80.

Tha mou peite, kala mwre kai ti tha ekane o "cracker"? tha ekove thn
syndesh i tha evaze kanena hacked firmware? kai pou tha evriske kai thn
ip...

Thn ip tha thn evriske paneykola dioti oles oi syndeseis ondsl einai sta
idia class c subnet.

To ekplhktiko omos me ayto to modem htan oti to web interface to eftiakse
kapios pou einai entelos anideos eite me thn asfaleia eite esto me thn
html. To password gia to account sthn fainotan kathara ston kwdika html
afou prostateyotan mono apo to krypsimo (asterakia) tou password field.

Kanonika den eprepe na fortonei pote to password apo thn flash para mono
kata thn syndesh.

Ithiko didagma?
1. pote ma pote den afhnoume default password sta mihanimata mas.
2. na mhn protimame isp pou den kanoun eleghous poiotitas kai asfaleias
sta mihanimata pou dinoun stous pelates tous.

Fanis