amd64 vs i386

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Feb 11 22:04:45 EET 2006

On 2006-02-11 18:29, Theodore Lytras <aspirin at myrealbox.com> wrote:
> Και με την ευκαιρία να υποβάλλω μια ερώτηση: προτείθεμαι να αγοράσω
> laptop, 1000-1200 ευρώ, κατά προτίμηση Turion και 14'', και να του
> βάλω SuSE 10. Έχω κάνει ένα shortlist, αλλά θα ήθελα και μερικές
> γνώμες από τη λίστα αν υπάρχουν...
>
> Ευχαριστώ πολύ,
> Θοδωρής Λύτρας
>
> Υ.Γ. Το shortlist μου
>
> Acer Aspire 5022 WLMi
> Acer Aspire 5032 WLMi

Διάβασε με προσοχή αυτά, πριν αγοράσεις οτιδήποτε της Acer:

http://keramida.serverhive.com/weblog/archives/2005-07-25/if-you-live-in-greece-think-twice-before-buying-acer
http://keramida.serverhive.com/weblog/archives/2005-08-01/acer-support-sucks-round-2

> Asus A6Km
> HP Pavillion dv1444
> HP Pavillion dv5063EA
> HP Compaq nx6125

Δεν ξέρω ποιο είναι καλύτερο από όλα.  Αυτό που έχω να σου πω όμως είναι
να προσέξεις τα ίδια ακριβώς πράγματα που θα κοιτούσες αν έπαιρνες κι
ένα μη-Turion laptop.

    - Τι ποσοστό από το hardware υποστηρίζεται natively από Linux
    - Αν παίζει το ACPI & power control σωστά με το Linux

Είναι σημαντικά και τα δύο, αλλά έβαλα ξεχωριστά το ACPI & power
control, επειδή αν δεν υπάρχει υποστήριξη για thermal control, κατά πάσα
πιθανότητα θα πρέπει να ξεχάσεις το "lap" κομμάτι του "laptop" :)