Otenet blocks incoming connections at port 80?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Feb 11 21:56:37 EET 2006

On 2006-02-11 18:48, "P. Christeas" <p_christ at hol.gr> wrote:

> Εδώ συμφωνώ. Επίσης πρέπει η hol να μπεί άμεσα σε 'διαδικασία' επίλυσης του
> προβλήματος.

Το γεγονός είναι ότι η HOL μάλλον δεν το βλέπει καν ως 'πρόβλημα' αυτό.
Αλλιώς θα είχε κάνει κάτι :)

> Ναί, υπάρχουν και καλύτεροι τρόποι να στήσεις ένα linux, από αυτόν. Το θέμα,
> αν το εξετάσουμε, θα πάει πολύ μακριά. Για εμένα, έχει να κάνει με τις
> συνθήκες εργασίας και την πίεση αυτών που το έφτιαξαν.

Ενας ακόμα λόγος να μην υποστηρίξεις αυτόν που πίεσε τον κόσμο με τον
τρόπο που αφήνεις να υπονοηθεί, για να μπορεί να λέει ότι "εχει Linux".
Αν θες κύριε να έχεις Linux, καν' το και σωστά, γιατί αλλιώς οι βλακείες
που έχεις κάνει βλάπτουν έμμεσα και τη φήμη του Linux.

> Αν όμως δεν παινέψουμε το σπίτι μας (=linux, ανοιχτά συστήματα), θα πέσει να
> μας πλακώσει! Αν δεν αγοράσουμε τα linux devices, θα λέει και με το δίκιο της
> η αγορά οτι το linux δεν πουλάει, άρα και είναι κατώτερο..

Μα είναι κατώτερο (το συγκεκριμένο).  Που ακούστηκε να αφήνεις SSH
ανοιχτό με default password στον έξω κόσμο;