amd64 vs i386 + ερώτηση για laptop

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Sat Feb 11 18:17:24 EET 2006

On 2/11/06, Michael Iatrou <iatrou at serverhive.com> wrote:

> Κι όμως, αυτός είναι ο ορισμός του "ΣΚΑΤΑ", γιατί τώρα ο ξάδερφος
> σου πιστεύει ότι το αμέσως καλύτερο πράγμα μετά την Amiga, είναι
> ένα σύστημα με winmodem και SuSE. Χειρότερα δεν γίνεται.

H SuSE είναι κορυφαία.

Για μένα.

Και ο λόγος που είναι κορυφαία είναι οτι κάνει ότι θέλω από τον
υπολογιστή μου. Μου παρέχει ένα σύγχρονο, όμορφο, λειτουργικό και
ασφαλές desktop, ενώ ταυτόχρονα είναι πολύ απλή στο στήσιμο και τη
ρύθμιση. Αυτά θέλω.

Αν κάποιος δεν του αρέσει αυτό, είναι ελεύθερος να χρησιμοποιεί ότι
θέλει, και να θεωρεί αυτό κορυφαίο ****για τον εαυτό του****.

Δεν έχει όμως δικαίωμα να υποτιμά ή να σνομπάρει (γιατί περί αυτού
νομίζω πρόκειται) κάτι που άλλος θεωρεί ****για τον εαυτό του***
καλό.

Συνεπώς ένα σύστημα με winmodem και SuSE είναι κορυφαίο, εφόσον κάνει
χαρούμενο τον κάτοχό του.

Και με την ευκαιρία να υποβάλλω μια ερώτηση: προτείθεμαι να αγοράσω
laptop, 1000-1200 ευρώ, κατά προτίμηση Turion και 14'', και να του
βάλω SuSE 10. Έχω κάνει ένα shortlist, αλλά θα ήθελα και μερικές
γνώμες από τη λίστα αν υπάρχουν...

Ευχαριστώ πολύ,
Θοδωρής Λύτρας

Υ.Γ. Το shortlist μου