Otenet blocks incoming connections at port 80?

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Sat Feb 11 18:07:48 EET 2006

P. Christeas wrote:

>Φαίνεται ξεκάθαρα, αν έχεις το modem αυτό (που κατά τ' άλλα είναι πολύ καλό).
>Το modem κάνει fallback πάντα σε ένα default password και, επειδή είναι Linux, δεν είναι μπολοκαρισμένη η 22 από το firewall.

Τι σχέση έχει το ότι είναι Linux με το ότι είναι ανοιχτή η πόρτα στον
έξω κόσμο;

>Υπάρχει και μία αναφορά για snmp vulnerablility.
>Καλά έκανε η hol και μπλόκαρε την 22, όσο είναι ανοιχτό το modem. Πρέπει όμως κάποια στιγμή να τα αναβαθμίσει και να διορθώσει το πρόβλημα.

Η HOL σε έναν όμορφο αγγελικά πλασμένο κόσμο θα έβαζε τον κανόνα αλλά θα
ενημέρωνε το helpdesk της για διαδικασίες άρσης, αντί να χρειάζονται
πολλαπλά μπινελίκια. Το αυτό για την OTEnet.

>Επαναλαμβάνω, όσο κι αν έχει μερικά προβληματάκια, το modem αυτό είναι Linux και το προτιμώ αυτό από τα άλλα μονολιθικά modems..

Και το gentoo linux είναι, δε σημαίνει κάτι αυτό :-P

For what is worth, αν ισχύει αυτό που λες για ανοιχτό port 22 μπορούμε
εύκολα να συμπεράνουμε ότι πρόκειται για ένα πολύ κακοστημένο linux [και
χαλαρά θα προτιμήσω το εντελώς proprietary μου Zyxel].

Γ.