Otenet blocks incoming connections at port 80?

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Sat Feb 11 13:53:10 EET 2006

> Διάβαζα γι αυτό στο adslgr. Κάτι παίζει με τα DSLAM και τα udp πακέτα.
> Τέλος πάντων, αν θέλεις link drop a mail.
Είχε συζητηθεί στη λίστα κάποια στιγμή, αλλά δε μπορούσα να φανταστώ
τέτοιο μπούκωμα. Όταν παραπονέθηκα στη forthnet μου είπαν ότι φταίει
ο ΟΤΕς, ότι αυτοί έχουν δώσει στον ΟΤΕ όλα τα στοιχεία για να διορθώσει
το πρόβλημα και απλά περιμένουν......
Υπάρχει πρόβλημα μου είπαν σε ό,τι χρησιμοποιει Udp πακέτα.

Δε με νοιάζει ιδιαίτερα για την ώρα, γιατί δεν έχω χρόνο να "παίζω"
με voip, ούτε να ασχοληθώ με ρυθμίσεις. Απλά δε γουστάρω να με
κοροϊδεύουν. Απλά μόλις εξαντληθεί ο 6μηνο της σύνδεσης σκέφτομαι να
τους αλλάξω (γιατί δε νομίζω ότι αν κόψω τη σύνδεση τώρα θα πάρω
τα λεφτά μου πίσω, πάλι αυτοί θα βγούν κερδισμένοι).
Φαντάζομαι ότι για την κάθε τους παρατυπία είναι κάπως νομικά "καλυμένοι",
ώστε μη μπορείς να βρεις το δίκιο σου, όχι εύκολα τουλάχιστον.

Αυτό που θα κάνω είναι:
1. Να επιβεβαιώσω ότι έχω εναλλακτικές (πχ βιβόντι)
2. μια διαμαρτυρία και ένα e-mail που θα λέει
    ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες τους και γι' αυτό
    διακόπτω τη συνεργασία.
    Το ίδιο και με τον ΟΤΕ

Δυστυχώς τα παράπονα δε μετράνε, το μόνο που καταλαβαίνουν είναι όταν
χάνουν λεφτά, και βλέπουν ακριβώς το λόγο!
Το θέμα είναι το πως θα χάσουν λεφτά χωρίς να υποφέρουμε εμείς περισσότερο!

> Τι είναι η INKA?

ΙΝστιτούτο ΚΑταναλωτών. Αυτοί τα ψάχνουν τέτοια πράγματα
και σε βοηθούν να κάνεις καταγγελία. Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες όμως.

Επίσης υπάρχει και η "Γενική Γραμματεία Καταναλωτή" στο τηλέφωνο 1520

Κώστας