Otenet blocks incoming connections at port 80?

Christos Triantafyllidis ctria at physics.auth.gr
Fri Feb 10 23:25:13 EET 2006

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Για την OTEnet και την θύρα 80 δεν ξέρω, αλλά σε ερώτηση προς την HOL
> γιατί κλείσαν τις θύρες 22 και 23, μου είπαν ότι πολλοί πελάτες τους
> αφήνουν τα default password στους router και τις υπόλοιπες συσκευές τους
> και τους χακεύουν, οπότε τις κλείσανε για να μην υπάρχουν τέτοια
> κρούσματα. Αν όμως θέλω, μπορώ να ζητήσω να μου τις ανοίξουν. Είπα
> «ναι», και πραγματικά για λίγο καιρό ήταν ανοιχτές. Μόλις όμως άλλαξε η
> διεύθυνσή μας - δυναμική καθώς ήταν - ξανάκλεισαν και οι θύρες αυτές. Οπότε
> τώρα έχω βάλει το ssh να ακούει στη θύρα 61022. Ενδεχομένως λοιπόν και η
> [...]

Μαλλόν δεν φώναξες αρκετά... μετά από διάφορα επισόδια με την HOL
ανακάλυψα και εγώ το θέμα με firewall τους στα ports 22 και 23. Έστειλα
ένα email αλλά με γράψαν (τουλάχιστον δεν απαντήσαν μέσα σε μία εργάσιμη
μέρα) και τους πήρα τηλέφωνο στις 4.30 το πρωι. Ο τεχνικος μου
επιβεβαιωσε οτι υπάρχει firewall και ότι το απενεργοποίησε για τον
λογαριασμό μου. Δυστυχως το έκανε μονο για το port 23 και όταν τον
ξαναπήρα (τηλέφωνο) μου είπε ότι το πρόβλημα είναι στο service.
5 παρακάτι έστειλα ένα email με μπόλικο κράξιμο και αποτελέσματα απο
tcptraceroute κλπ... για διάφορα ports και στις 5.30 περίπου το port 22
άνοιξε.

Οσες φορές και να άλλαξα ip το port παρέμεινε ανοιχτό.