Otenet blocks incoming connections at port 80?

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Fri Feb 10 20:27:27 EET 2006

* Giorgos Keramidas [2006-02-10 19:51]:
> Αυτό μόνο η ίδια η OTEnet μπορεί να το απαντήσει, δυστυχώς ή ευτυχώς.

Για την OTEnet και την θύρα 80 δεν ξέρω, αλλά σε ερώτηση προς την HOL
γιατί κλείσαν τις θύρες 22 και 23, μου είπαν ότι πολλοί πελάτες τους
αφήνουν τα default password στους router και τις υπόλοιπες συσκευές τους
και τους χακεύουν, οπότε τις κλείσανε για να μην υπάρχουν τέτοια
κρούσματα. Αν όμως θέλω, μπορώ να ζητήσω να μου τις ανοίξουν. Είπα
«ναι», και πραγματικά για λίγο καιρό ήταν ανοιχτές. Μόλις όμως άλλαξε η
διεύθυνσή μας - δυναμική καθώς ήταν - ξανάκλεισαν και οι θύρες αυτές. Οπότε
τώρα έχω βάλει το ssh να ακούει στη θύρα 61022. Ενδεχομένως λοιπόν και η
OTEnet με μια παρόμοια σκέψη να έκλεισε και τη θύρα 80 καθώς πολλές
δικτυακές συσκευές έχουν και web interface :-/

Για το web πάντως το πρόβλημα είναι λίγο μεγαλύτερο, καθώς το ssh το
χρησιμοποιείς συνήθως εσύ, και μπορείς να θυμάσαι ότι ακούει σε περίεργη
θύρα, το http όμως είναι για όλο τον κόσμο, οπότε...

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr