Otenet blocks incoming connections at port 80?

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Fri Feb 10 19:35:37 EET 2006

Την Fri, 10 Feb 2006 18:04:02 +0200,ο(η) Giorgos Keramidas
<keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε/wrote:

> Για τι είδους σύνδεση μιλάμε;
>
> Υ.Γ. Είναι απίστευτα μεγάλη μαλακία να κλείσεις το port 80, αφού ένας
> web server μπορεί, ανετότατα, να ακούσει σε οποιοδήποτε port :)

Και αν μιλάμε για δυναμική IP υπάρχει το http://www.no-ip.com/ που
σου δίνει dns όνομα της μορφής <username>.no-ip.org|net|...
και σου κάνει redirect αν θέλεις την πόρτα 80.
Ακριβώς γι αυτό το λόγο.

Κατεβάζεις μόνο ένα client δαίμονα για το pc σου, που συγχρονίζει
τους dns servers τους όταν αλλάζει η IP σου. Ο οποίος ευτυχώς
παίζει και σε linux

Κώστας.