Re: εγκατάσταση πριντερ

Palatinus elfiness at yahoo.com
Fri Feb 10 17:41:12 EET 2006

> δοκίμασε Windows XP, ο
> εκτυπωτής σου θα παίξει out of the box!

γεγονος :)

> Σου είπα RTFM με έναν όχι και τόσο χαριτωμένο τρόπο.
> Δεν νομίζω ότι

Διαβάζω το FM αλλα όχι πιο εκτενώς απο όσο μου
επιτρέπει το IQ μου. Όταν συναντώ πράγματα που δεν
έχει προβλέψει το κάθε FM, απευθύνομαι σε κάτι έμψυχο.

απλά πίστευα οτι κάποια στοιχεία που έδωσα θα έδειχναν
τι πάει στραβά σε κάποιον που το έχει ξανασυναντήσει.
Το μόνο που έχω προς το παρόν είναι μόνο οδηγίες που
αναφέρονται σε 'τέλειες προβλεπόμενες καταστάσεις' και
σπασμένα λινκς.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr