Problhma eggrafhs hxoy sto line in ths kartas

Manolis Nazlidis emnazli at ath.forthnet.gr
Thu Feb 9 05:23:10 EET 2006

Na maste kai pali ;) Kalhmera

Panos Konstantinidis wrote:

> Ekana killall oles tis efarmoges poy mporei na eixane sxehs
> me ton hxo (elpizw
> na mhn skotrwsa kati poy eprepe), kai dokimasa alla pali
> tzifos. Thn onboard
> karta thn exw apenergopoihmenh etsi ki alliws apo to BIOS.
to killall einai ligo barbaro an kai tha doulepsei. Psakse na
apenergopoihseis afta ta daemons apo ekei poy prepei. Google 4 it!

Apo oti eida trexeis 2.6.12 opote to bug (an afto yparxei) toy 2.6.15
mporei kai na mh se pianei. Pantos dokimase na baleis mia allh version
toy phryna, an pisteveis oti exeis prota dokimasei _ola ta alla_.
Sto telos telos, bale kai thn 2.6.15. Den exeis na xaseis apolytos tipota.

Epeidh polloi to anaferane sta posts toys se afto to thread, kai apo
katharh periergeia, steile mas mia to output toy
$ amixer scontents
exontas kanei thn kalyterh dynath configuration

Pantos gia na psakseis sta bugs toy kernel, phgaine
http://marc.theaimsgroup.com/?l=linux-kernel
An kai exo thn entyposh oti tha mplexteis arketa se afto to pragma.
Pantos se periptosh poy diapistoseis oti einai pragmati bug, einai kalh
idea na kaneis ena post ki ekei ... ;P

Manolis Nazlidis