Usb automount script

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Feb 8 20:55:19 EET 2006

On 2006-02-08 17:21, "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:

> έτσι είναι. Αν ο Γιώργος είχε default charset UTF-8 θα το έβλεπε μια
> χαρά - προφανώς είχε iso-8859-7 και <humor_mode>... διάθεση για
> λιστο-μουρμούρα (όπως λέμε κρεβατομουρμούρα :-) ) </humor_mode>

LOL.  Ακριβώς.

> φυσικά όχι - αυτός είναι ο σκοπός του encoding των attachments
> (εκτός κι αν κάποιος ενδιάμεσος κώδικας -MUA, MTA, MDA- έχει bug)

Δεν είναι bug κανενός.  Το SMTP υποστηρίζει 7-bit χαρακτήρες
σίγουρα, κι αν είσαι πολύ τυχερός κι έχουν όλοι οι ενδιάμεσοι MTA
support για 8-bits δε χαλάει τίποτα.  Επίσης αν είσαι πολύ
τυχερός και έχει ο αναγνώστης το ίδιο charset με σένα, φαίνονται
όλα κανονικά.

Απλά εμένα δε μου αρέσει να αφήνω στην τύχη το αν είναι
αναγνώσιμο ένα κείμενο :)