Απορίες σχετικά με το kubuntu

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Feb 8 17:30:58 EET 2006

Spiros Georgaras wrote:
> Καλησπέρα σε όλους
>
> Όσα χρόνια είμαι χρήστης του linux, χρησιμοποιώ suse και έτσι είπα τελικά να
> δοκιμάσω και μια άλλη διανομή.
>
> Για αρχή σκέφτηκα να δω το kubuuntu - νατο εγκαταστήσω στο φορητό. Βλέπω όμως
> κάτι σχετικά με hoary και breazy. Αυτά τα είχα βρει στο παρελθόν αλλά δεν
> ξέρω πια που. Θα μπορούσε κανείς να στείλει κανένα link, ώστε να καταλάβω τι
> είναι και ποιες οι διαφορές τους;
>
> Α, και αν το χρησιμοποιεί ήδη κάποιος, τι εντυπώσεις έχει;
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων

εγκατέστησα ubuntu (προσοχή όχι Κ ubuntu) το καλοκαίρι και παίζει μέχρι
τώρα αρκετά καλά. Δεν μπορώ να κάνω και πολύ καλή κρητική γιατί είναι η
πρώτη μου εγκατάσταση desktop linux.

Παρόλα αυτά να μερικά σίγουρα Θετικά σημεία:

1) πολύ ξεκάθαρο περιβάλλον και σχετικά λιτό - δεν χάνεσε στις άπειρες
επιλογές
2) πολύ ευκολη εγκατάσταση επιπλέον εφαρμογών (λόγω apt-get όπως debian)
3) πολύ documentation και αρκετό από αυτό newbie oriented εκεί έξω
(google will answer almost all your questions - αν όχι έχουν πολύ active
forums)
4) αν είσαι newbie σαν εμένα έχουν νέα έκδοση κάθε 6 μήνες το οποίο
βολεύει πολύ

αρνητικά σημεία... είμαι πολύ "νέος" για να ξέρω τι στραβό κάνει κάποιος
άλλος καλύτερα και τι είναι στραβό σε όλους οπότε δεν θα μιλήσω. Γενικά
πάντως δεν είχα κανένα σοβαρό πρόβλημα απλά διάφορες χαζό-ενοχλήσεις που
ποιός ξέρει σε τι οφείλονται.