Problhma eggrafhs hxoy sto line in ths kartas

Manolis Nazlidis emnazli at ath.forthnet.gr
Wed Feb 8 04:54:53 EET 2006

Kalhspera kai pali,

loipon, koitaksa osa moy esteiles:

> (an kanw lsmod | grep snd moy bgazei:
> snd_emu10k1_synth       7680  0
> snd_emux_synth         35072  1 snd_emu10k1_synth
> snd_seq_virmidi         7808  1 snd_emux_synth
> snd_seq_midi_emul       7168  1 snd_emux_synth
> snd_seq_dummy           4484  0
> snd_seq_oss            32128  0
> snd_seq_midi            9920  0
> snd_seq_midi_event      8064  3 snd_seq_virmidi,snd_seq_oss,snd_seq_midi
> snd_seq                52032  9

snd_emux_synth,snd_seq_virmidi,snd_seq_midi_emul,snd_seq_dummy,snd_seq_oss,snd_seq_midi,snd_seq_midi_event
> snd_emu10k1           109476  2 snd_emu10k1_synth
> snd_rawmidi            27040  3 snd_seq_virmidi,snd_seq_midi,snd_emu10k1
> snd_seq_device          9488  8

snd_emu10k1_synth,snd_emux_synth,snd_seq_dummy,snd_seq_oss,snd_seq_midi,snd_seq,snd_emu10k1,snd_rawmidi
> snd_ac97_codec         87000  1 snd_emu10k1
> snd_pcm_oss            51232  0
> snd_mixer_oss          17664  1 snd_pcm_oss
> snd_pcm                91020  3 snd_emu10k1,snd_ac97_codec,snd_pcm_oss
> snd_timer              24200  3 snd_seq,snd_emu10k1,snd_pcm
> snd_page_alloc         11408  2 snd_emu10k1,snd_pcm
> snd_util_mem            5376  2 snd_emux_synth,snd_emu10k1
> snd_hwdep              10784  2 snd_emux_synth,snd_emu10k1
> snd                    55784  15

snd_emux_synth,snd_seq_virmidi,snd_seq_oss,snd_seq,snd_emu10k1,snd_rawmidi,snd_seq_device,snd_ac97_codec,snd_pcm_oss,snd_mixer_oss,snd_pcm,snd_timer,snd_hwdep
> soundcore              10912  1 sn)

ta modules moy fainontai entaksei, kai malista exoyme ligo poly thn idia
configuration (trexoyme toys idious drivers, me eksairesh oti o dikos moy
phrynas einai ligo pio monolithikos apo ton diko soy)

> kai diafora alla sto dmesg apo o,ti blepw. Psaxnw gia kapoio sygkekrimeno
> module;
oxi, apla thelame na doyme oti kapoia pragmata trexoyn sosta...

> Apo o,ti blepw kai otan arxizei o ypologisths de moy bgazei kapoio sfalma.
> Psaxnei gia ALSA, th briskei kai synexizei.
afto einai poly thetiko, alloste to perimename afoy akous hxoys.

> Mporw na ton allaksw h exw kollhsei me ayton; Pantws moy kanei entypwsh oti
> apo thn onboard karta hxoy mporw na hxografhsw (estw kai an o hxos den einai
> ikanopoihtikos) enw apo thn plugged in Soundblaster oxi.
oxi, de mporeis kai de theloume na ton allakseis. O driver einai mia xara kai
leitoyrgikotatos. Ki emena moy kanei entyposh poy de mporeis na kaneis record
apo thn soundblaster soy... De tha eprepe giati fainetai oti doulevei symfona
me osa moy les

> [...]
> Epaiksa me ta kanalia kai tis epiloges toy alsamixer, peiramatisthka me
> diaforetika configuration, ekana mute/unmute klp alla eis mathn. Den kserw ti
> symbainei. Diabaza prin apo ligo to forum toy ubuntu kai apo o,ti blepw einai
> *para polloi* aytoi poy exoyne problhma eggrafhs hxoy, isws telika na einai
> problhma toy ubuntu. Epishs trexw kai windows mesw vmware kai oyte kai apo
> ekei mporw na hxografhsw, logiko einai afoy trabane ton hxo mesw toy Ubuntu,
> an exei problhma to ubuntu 8a exei problhma kai to vmware.
An pragmati dokimases ola ta _recording_ controls toy mixer (afta poy patas tab
sto alsamixer), den mporo na fantasto kati allo... An ofeiletai se kati allo,
(px se bug ths dianomhs soy), tote oi gnoseis moy einai epieikos aneparkeis gia
na soy po to otidhpopte.

> Einai to gstreamer-properties se GUI, ena para8yro poy se boh8aei na
> epilekseis apo poy na akoys/blepeis multimedia (ALSA, OSS, ESD, Video for
> linux klp)
Tlika, exo ki ego gstreamer. Agnooysa thn yparksh toy, kai se plhroforo oti kai
se emena bgazei to idio lathos, alla parolafta mporo na hxografhso mia xara
otidhpote einai sto line in ths soundblaster moy.. Ara moy myrizei oti de
ftaiei o gstreamer (o opoios parepimtontos, fainetai poly endiaferoysa
efarmogh!!!! -- tora diabazo peri tinos prokeitai)

Meta apo ola afta de ksero pos allios na se boithiso,
To mono poy mporo na soy po einai ti pragmata na kaneis gia na to psakseis. Kai
pali afta einai prosopikes moy apopseis...
1. Kat' arxhn kleise opoiondhpote daemon trexei sto systhma soy kai exei sxesh
me hxo, px artsd kai ase to alsa na meinei gymno. Etsi meioneis tis pithanothes
na parembainei kati asxeto metaksy esoy kai ths kartas hxoy soy. Genika oso
ligotera trexoyn, toso ligoteroi oi ypopshfioi gia na breis ton enoxo. Na
apenergopoihseis kai apo to BIOS thn built-in karta hxoy soy.
2. Peiramatisoy prospathontas na kaneis record apo alla sources, opos px cd,
paizontas parallhlha me to amixer h to alsamixer (kyrios ta capture controls,
afta poy patas tab gia na ta deis... frontise OLA na einai anoikta kai sto 100%
ths entashs). Etsi mporeis na apomonoseis to problhma.
3. An parolafta, de doulevei to recording, try this:
$ arecord -f cd -t wav test.wav
me to line-in na paizei. An soy bgalei sfalma, katagrapse to kai eite steile to
pali edo, eite psakse gia afto sto google h opou alloy. An de soy bgalei sfalma
eno den exeis hxo, afto mporei na shmainei, oti oi odhgoi soy einai ok alla
kapoia rythmish thelei ftiaksimo. Koitakse oles tis rythmiseis soy apo thn arxh
kai ksanasteile...
4. Des an o phrynas soy einai o original (vanilla). Den ksero an h dianomh
ubuntu peirazei ta sources toy phryna kai an ta peirazei den ksero an peirazei
to yposysthma toy hxoy. To mono sigoyro einai oti o original kernel prepei na
_doulevei_ me thn Sb Live! soy. Des parolafta mhpos yparxei kapoio bug poy se
afora (de nomizo).

> Den exeis adiko, an kataferw kai to kanw na doylepsei sigoyra 8a exw ma8ei. An
> oxi xamenos xronos :)
Se kamia periptosh de tha einai xamenos xronos!

Good luck,
Manolis Nazlidis