M$

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Tue Feb 7 20:04:27 EET 2006

Db0 wrote:
> Γαμω το κέρατο μου έ; Και συγνώμη που βρίζω αλλα 3 φορές πια το κωλο-sorbs!

> Και όμως φίλε Γιάννη. Όταν ήμουν μικρός είμουν πολύ πορωμένος με
> προγραμματισμό αλλα δυστυχώς έπεσα σε μλκ καθηγητή και δεν με
> μπρίζωσε, οπότε όλη η ενέργεια μου εκτονώθηκε στα παιχνίδια (σε DOS).
> Τι να κάνω, μικρός και χαζός είμουν :)
> Παρ'ολ'αυτα, περίπλοκα batch files και multi-boot συστήματα (για να
> έχω μνήμη να παίζω παιχνίδια ;) ) έφτιαχνα.

Ή σου αρέσει να προγραμματίζεις ή όχι.. Δεν μπορεί κανείς να σε κάνει να
το αγαπήσεις, ούτε να το μισήσεις... Μπορεί μόνον να σου μάθει.

> Όχι, αλλα όταν έχεις συνηθίσει το control panel και το windows update
> σου κάθεται λίγο πιο άσχημα, για να μην πω οτι σε τρομάζει, το να πας
> σε άλλο λειτουργικό το οποίο χρησιμοποιεί - γκούλπ - κονσόλα!

Ίσα ίσα, αν έχεις ξεκινήσει από DOS, τα Windows ξεπεράσουν τα όρια
πρηξαρχιδισμού και έχει καλό καιρό και μπορείς να πας στο βιβλιοπωλείο
και πάρεις το SuSE 6.1 (ή 6.3) αλλάζεις αρκετά καλά... Σε μένα έπαιξε...