Problhma eggrafhs hxoy sto line in ths kartas

Manolis Nazlidis emnazli at ath.forthnet.gr
Tue Feb 7 18:16:04 EET 2006

Kalhspera,

Panos Konstantinidis wrote:

> Kalhspera paidia, exw Ubuntu 5.10 gia AMD64 bit epeksergasth, edw kai dyo
> hmeres prospa8w na grapsw ena disko binylioy ws wav ston ypologisth moy
> xrhsimopoiwntas to audacity alla fainetai oti exei problhma to line in ths
> kartas. Exw syndesei ena kalwdio apo to line out toy enisxyth sto line in ths
> kartas hxoy alla dystyxws den erxetai ka8oloy hxos otan kanw recording. Mporw
> na fortwsw ena WAV arxeio sto audacity kai na akoysw ton hxo sta hxeia (opote
> to line out ths karta doyleyei kanonika).
Bebaia, na ypotheso de soy bgazei problhma epikoinonias me thn /dev/dsp?? Apla
hxografei hsyxia.

> Na pw edw oti h karta poy exw einai mia plugged in Soundblaster panw sth
Yperoxa. Omos poio modelo akrivos? Ti modules einai fortomena ston phryna?
> mhtrikh ths opoia to line in doyleye mia xara otan eixa Ubuntu 5.04 gia i386.
> Exw kai mia allh onboard karta hxoy thn opoia thn exw apenergopoihsei apo to
> BIOS. Gia dokimh thn energopoihsa kai syndesa to kalwdio apo ton enisxyth sto
> line in ths onboard kartas (ta hxeia parameinane sthn soundblaster) kai pros
> megalh moy ekplhksh doylepse (afoy allaksa kai to recording device sto
Afto shmainei oti to kalodio soy einai ok! Kai apo oti fainetai, to sound
subsystem, stekei aksioprepes, afoy mporeis na akous hxo ;P

> audacity se /dev/dsp1)!! Mporw na grapsw kanonika hxo poy erxetai apo ton
> enisxyth moy!! Ayto moy dinei na katalabw oti gia kapoio logo to Ubuntu
> dexetai line in mono sthn onboard karta kai agnoei thn soundblaster.
xmmm, eikazo, xoris na eimai katholou ma katholou sigoyros (afoy den exo kapoia
idiaiterh empeiria) oti mporei na exoyn allaksei oi rythmiseis sto mixer kai na
einai kleisto to line-in. To  grafo afto giati ta mixer controls ths
soundblaster einai ligo... perierga kamia fora.

> Prospa8w na katalabw ti akribws symbainei (thn exw apenergopoihsei thn onboard
> karta pali). Yparxei kapoios tropos na dw poy dexetai line in to ubuntu kai
den exo idea apo ubuntu... ;(
> pws na to allaksw; Kati sta configuration arxeia; Sta Preferences... Sound...
> exw Default Soundcard thn Soundblaster. Sto audacity exw epileksei ws
> recording kai playback device to /dev/dsp (shmeiwnw pali oti mporw na akoysw
> apo thn soundblaster hxo an fortwsw ena wav arxeio sto audacity).
alla an exeis alsa energopoihmeno (kati poy einai poly pithano) paikse ligo me
to amixer, na deis ti trexei... Eixa perasei apo paromoio problhma me th dikh
moy soundblaster... Se periptosh poy de doylepsei, post ena info me leptomeries
gia to configuration toy systhmatos soy... Kai zhta boitheia apo kapoio poy
kserei tis idiaiterothtes toy ubuntu. H apo kapoion poy exei tis gnoseis.
Pistevo/Elpizo edo yparxoyn arketoi.