[Fwd: Re: M$]

Db0 dbzero at gmail.com
Tue Feb 7 15:55:05 EET 2006

On 2/7/06, DJ Art <djart at linux.gr> wrote:

> Ααχχααχχααχ. ROFL.
>
> Εγώ προσπάθησα να σε προειδοποιήσω ("υπογείως") ότι αν συνεχίσεις τα
> πολλά posts η LGU θα χαρτογραφήσει το προφίλ σου και θα σε ψυχαναλύσει
> (κατά τα δικά της "αντικειμενικά" μέτρα και σταθμά πάντα :> ), αλλά εσύ
> δεν το έπιασες το υποννοούμενο :-P

Μάλιστα. δηλαδή η LGU είναι κάποιο elite club of sorts ή απλά
δημιουργώ κάποιο πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία της λίστας.

Φαντάζομαι οτι εαν είμουν απαράδεκτα εριστικός θα είχα πάρει κάποιο
warning απο τον Αdmin...

> Τώρα πρέπει να προσέχεις αρκετά γιατί κάποιο από τα επόμενα βήματα είναι
> να γίνεις signature ;-)

By all means...If it makes you happy...

--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana