[semi-OT] encodings part 222515746544 (was:Re: MS)

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Tue Feb 7 15:46:41 EET 2006

> Εχεις επικοινωνήσει με την Opera;  Υπάρχει κάποιο γνωστό bug report, με
> το οποίο γίνεται track το συγκεκριμένο πρόβλημα;

Ώπα χαλάρωσε, μόλις χτες τα ξημερώματα το κατάλαβα επειδή μου το είπατε
στη λίστα (εγώ ποτέ δεν είδα μήνυμα δικό μου με πρόβλημα) και στο σπίτι
έχω μια παμπάλαια όπερα (7.54).
Τώρα που ήρθα στη δουλειά το τεστάρω με την καινούργια έκδοση.
Εδώ τα μηνύματα που στέλνω σε έναν άλλο λογαριασμό με αυτόματη μετατροπή
σε utf-8 είναι σωστά στην επικεφαλίδα αλλά ο web client που έχω μπερδεύεται
με τα utf-8 γενικά.

Λοιπόν θα κάνω ένα πείραμα. Θα στείλω ένα τέτοιο μήνυμα στη λίστα να
μου πείτε αν υπάρχει πρόβλημα. Μου φαίνεται ότι οι επικεφαλίδες είναι
εντάξει...

> Σε ρωτάω, γιατί μπορεί να είναι χρήσιμο, αν υπάρχει ανοιχτό bug, να το
> αναφέρω και στη δουλειά, στα παιδιά που δουλεύουν με Opera browser/mail.
Εννοείται ότι δεν θα το αφήσω έτσι, αλλά να το επιβεβαιώσω πρώτα.
Εδώ και χρόνια την χρησιμοποιώ και για περιήγηση και για ταχυδορομείο.