[Fwd: Re: M$]

Db0 dbzero at gmail.com
Tue Feb 7 14:55:21 EET 2006

On 2/7/06, P. Christeas <p_christ at hol.gr> wrote:

> Εμείς όμως έχουμε συγκριτικό πλεονέκτημα εδώ: δεν υπάρχει κόστος μετάβασης!
> Στην Ελλάδα (και ιδιαίτερα στο δημόσιο) *ΔΕΝ* χρησιμοποιούνε υπολογιστές!
> Οπότε μπορούμε να βάλουμε οποιοδήποτε σύστημα με το ίδιο κόστος. Άρα είναι η
> κρίσιμη στιγμή για να αποφασίσουμε σωστά..

Κάτσε ρε συ, αυτό δεν το ξέρω. Πως γίνεται να μην χρησιμοποιούν υπολογιστές;

Εαν αυτό είναι αλήθεια τότε το κόστος της "επανεκπάιδευσης" και
"επαναπροσαρμογής" εξαφανίζεται...

Όσο για την απόφαση, αυτή πάρθηκε ήδη δυστυχώς :(

--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana