M$

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Feb 7 09:02:15 EET 2006

Jimmy Angelakos wrote:

>Γιατί, για να χαρεί το troll ο Μπερεδήμας

Ε ναι, άμα εκθέτουμε τη βλακεία του καθενός είμαστε troll [και μένα δε
μου έμαθαν προγραμματισμό και ασχολήθηκα με το master system. Εσύ με τι
ασχολήθηκες, άλλαζες το theme στα XP;].

Για να σοβαρευτούμε και λίγο το Gentoo *δεν είναι διανομή*. Θα σας
παρέπεμπα στις σχετικές σελίδες του gentoo.org και όλα όσα γράφει περί
meta-distribution αλλά και γιατί ΔΕΝ κάνει releases το gentoo αλλά θα
περιμένω 10 ώρες ακόμα να σας τελειώσει το `emerge mozilla-firefox'. Το
gentoo πιο πολύ μοιάζει με LFS με την προσθήκη ενός εξαιρετικού
source-based package-management system παρά με διανομή. Δυστυχώς ένα
εξαιρετικό package management system δεν αρκεί για να κάνεις μια
διανομή, πόσο μάλλον μια *σοβαρή* διανομή.

Υ.Γ. For what is worth ακόμα πιστεύω ότι αποτελεί το απόλυτο hobbyist 's
"distro" [εντός εισαγωγικών το distro]. Αλλά μέχρι εκεί.

Γ.